« Hamsteren DIN kan bli en drapsmaskin | Main | Microsoft 30 år »

Comments

Bjørn Kenneth

Jeg lurte mer på hvem hun snakket med.... :-)

Frode

Jeg lurte mest på hvilken nokia telefon hun hadde? :-)

Torstein

Jævla homser! Se på hu grisefine dama da! Hadde gitt faen i både mobiler og vannscootere hadde jeg fått kjørt hu ei runde eller ti!

Anders

Syntes hatten til han bak der er mer interresang jeg da.

skogtrollet

Haha, se han uten truse da :D

The comments to this entry are closed.

Velkommen

Nyhetsbrev fra Supersurfer

playahead

viktige linker

Vil du poste?

  • Vil du bidra sjøl? Logg inn på http://www.typepad.com med
    username: supersurfergjest
    password: supersurfer

    Ingen sensur.

    Hvis du vil ha din egen konto her, kan du kontakte meg, så sender jeg deg ditt eget brukernavn og passord.

blog.duppeditter.no

blog.geocaching.no

blog.gpsforum.no

blog.kart.no

Webhotell? Dreamhost - det drøyeste som finnes?

Relevante lenker fra Google

sponsede lenker fra google